Tuesday, April 17, 2012

Nak BaLik Cuti..

Berdasarkan title diatas ye, aku dengan banngenya isytiharkan.. Ak nak balik cuti... Lmbt nyela kan, nak habiskan balance 2 minggu jew lagi ni.. Menghadap kerja and perangai manusia yang makin menjadi-jadi.. Redha jew la sebab perangai aku pun 2 kali 5 jew... Disebabkan selsema yang makin menjadi-jadi, tidur yang melebihi waktu, aku MENJADI semakin penat dan penat lagi..

Nak bercakap pun malas, ketawa makin hilang.. HUHUHU.... Sedeyh.


Rindu sangat dkt bdk ni... Rindu nak main dgn die (wlpn dy x nak main pun dgn ak) Rindu nak marah semua anak-anak saudaraku.. Confirm dyorg pun rindu aku(mesti kalau x nak aku bising)
Dah 1 bulan 1 minggu x balik rumah... Adoiiii.... Rindu katil,rindu pandai.. Asal asyik rindu jew ni.. 

Perasaan kerinduan yang amat sangat ini mungkin akibat, selsema dan deman yang aku alami.. huhuhu.. Sakit seluruh badan ini. Berdasarkan report oleh Dr.Ainin deman yang aku hidapi ini mungkin adalah kerana cuaca yang teramat panas di Melaka ari tu, dan faktor utama adalah aku dengan banggenye berjalan kaki ke Mahkota Parade disebabkan kelaparan yang azali.. Padahal boleh je naik kereta, gatal nak berjalan kaki dalam cuaca yang sedang kemuncak tu.. Padan muka.

Rindu mama.. Rindu nak makan mama masok..
huhu,walaupun aku adalah anak yang degil,aku still anak mama, budak cengeng, manje, suke merajuk..
syg mama coz sangat lah rajin melayan perangai aku ini...

No comments:

Post a Comment